do 18 juni - Reisverslag uit La Storta, Italië van Harry Megen - WaarBenJij.nu do 18 juni - Reisverslag uit La Storta, Italië van Harry Megen - WaarBenJij.nu

do 18 juni

Door: Harry van Megen

Blijf op de hoogte en volg Harry

19 Juni 2015 | Italië, La Storta

Vandaag ons vakantiehuis in Pomezia en Rome achter ons gelaten. Wat een rustige trip van +/- 70km om te beginnen had moeten worden, eindigde deze pas na 114km. De dag tevoren samen een rustige route westelijk van Rome uitgezocht. Het lukte met de GPS niet om hierbij passende fietswegen te vinden. Om aan de andere kant van de Tiber te komen is alleen mogelijk via de autoweg. Dus moesten we via een andere route weer helemaal terug naar het Zuiden van Rome, door het drukke centrum naar onze bestemming ten Noorden van Rome. Met Italiaans rijgedrag, overal tussendoor laverend, is ons dat wonderwel gelukt. Schor van de uitlaatgassen kwamen we 's avonds om half acht aan in ons appartement in La Storta. Met stijve benen van de vele klimmen nog teruggefietst naar een restaurant met druk bezocht gezellig terras in de tuin. Met z'n tweetjes heerlijke spaghetti alla carbonara gegeten met vino rosso della casa. Zo hebben we onze eerste dag samen toch nog met voldoening kunnen afsluiten.

• 19 Juni 2015 - 10:14

Astrid:

Hallo Harry,

In dit geval met recht, gedeelde smart is halve smart.

Maar fijn dat jullie nu samen de terugreis kunnen fietsen.

Dan kunnen jullie ook samen "verdwalen", haha!!.

Maar nogmaals Harry, petje af hoor, ik vind het een megaprestatie.

Geniet van alles en doe voorzichtig!!.

Groetjes,
    Astrid.

• 19 Juni 2015 - 11:04

Annemieke:

Hi Harry,

Eindelijk weer een berichtje. Ik hoop dat je een fijne tijd gehad hebt met de familie. Goede terugreis en ik kijk weer uit naar je verhalen.

Groetjes,
    Annemieke

• 19 Juni 2015 - 13:54

Hay Terhaag:

Veel fietsplezier op de terugweg. Petje af voor wat je gepresteerd hebt.

Hay uit Venlo.

• 19 Juni 2015 - 14:52

André En Marij:

Dag Harry en Ger,

Nou ja, na deze pauze, is natuurlijk alle begin weer moeilijk
    We wensen jullie veel fietsplezier en behouden thuiskomst.
    Wij kunnen weer genieten van de leuke reisverslagen.

Tot ziens in Reuver

Marij en André

• 19 Juni 2015 - 16:29

Leonie En Louis:

Gooiendaag same.
    Eindelijk weer een bericht vanuit Rome.
    De fietsfanaten zijn gelukkig op de terugweg, zodat we weer kunnen gaan genieten van alle belevenissen onderweg. Veel fietsplezier en voorspoedige reis.
    Reuver zij komen!!!
    Groet Leonie en Louis.

• 19 Juni 2015 - 17:52

Pierre En Hilda:

Ha, ze gaon weer !!!
    Nou ja, de vraag, mag het ietsje meer zijn ? is dus ook in Italie actueel. Maar zo bouw je wel weer direct de conditie op.
    We wensen jullie weer veel fijne fietskilometers toe en een behouden terugrit.
    See you !!
    Hilda en pierre

Tags: weg uit Rome

Harry

68 jaar, gepensioneerd huisarts met passie voor fietsen, het liefst met de trekkingfiets, maar ook met de tour- of racefiets. 2 jaar geleden naar Santiago de Compostela gefietst, totaal 2700km, vanaf Pamplona samen met Frans Roebroeck. Zie: harrynaarsantiago.waarbenjiji.nu Ik werkte en woon in Reuver. Support door partner Marijke, m'n 4 kinderen en 5 kleinkinderen, overige familieleden, (fiets)vrienden, hockeyvrienden, collega's, assistentes en overige. Fietsmaatje Ger Lenssen, ook uit Reuver, ervaren (trekking)fietser, fietst vanaf Rome met mij mee terug naar Reuver.

Actief sinds 20 April 2015