Voor de start - Reisverslag uit Reuver, Nederland van Harry Megen - WaarBenJij.nu Voor de start - Reisverslag uit Reuver, Nederland van Harry Megen - WaarBenJij.nu

Voor de start

Door: Harry van Megen

Blijf op de hoogte en volg Harry

21 April 2015 | Nederland, Reuver

Binnenkort maak ik mijn 2e grote reis op de fiets. Als het weer niet al te erg tegenzit, vertrek ik ma 4 mei a.s. richting Rome in gezelschap van mijn fietsmaatje Ger Lenssen (niet te verwarren met zijn neef Ger Lenssen, die is van de wandelende tak en gaat van de zomer lopend naar Rome). Ger fiets de 1e dag met mij mee en gaat de volgende dag terug naar huis. Later vliegt hij naar Bologna en ontmoet mij medio juni in Rome om enkele dagen later samen met mij naar Reuver terug te fietsen. Hij is al enkele jaren geleden in 30 dagen naar Rome gefietst volgens dezelfde route die ik nu ga fietsen (www.reitsmaroutes.nl). Pas geleden heeft hij mij op onze generale repetitie op de Veluwe zijn klimcapaciteiten laten zien. Ik heb zijn kuiten veelvuldig kunnen bewonderen. Dat het gezellig gaat worden staat voor ons allebei buiten kijf. Maar eerst Rome halen.

  • 21 April 2015 - 16:06

    Chiarangela Van Lieshout:

    Caro Harry,

    Ti auguro un viaggio bellissimo!

    Saluti, Chiarangela

  • 21 April 2015 - 16:32

    Gerard:

    Buon viaggio. Come su di te italiano?

  • 21 April 2015 - 17:58

    Nellie En Wim Rovers:

    Nog geen twee weken meer en je start aan een nieuw fiets-avontuur naar Rome.
    Wij wensen jou heel succes en plezier.
    Ook voor neef Ger !!!

  • 21 April 2015 - 20:24

    Gerda Suilen:

    Ha Harrie,
    Het begint op te schieten...'hartstikke sjiek" dat je deze uitdaging aangaat....maar dat gaat je zeker lukken! Fijn ook dat je gezelschap krijgt van Ger...een 'ervaren' fietser....ofschoon jij ook al de nodige km gemaakt hebt. Ik wens je succes met de laatste voorbereidingen en ik ga je zeker volgen en reis op die manier een beetje met je mee!
    Groetjes Gerda.

  • 21 April 2015 - 23:01

    Jo Van Megen:

    Hoi Harry,

    Vroeger had bij onze oom Sjang, zal ik jou eens Rome laten zien, een aparte betekenis.
    Nu willen wij dat jij ons Rome laat zien op jouw manier.
    Goede reis!!!

    Marianne en Jo

  • 22 April 2015 - 06:50

    Annemieke:

    Ciao Harry,

    Buon viaggio e ci vediamo in settembre per la prossima clase!

  • 22 April 2015 - 11:10

    Ludo:

    Harry, veel succes en dito plezier onderweg!

  • 22 April 2015 - 11:38

    Renate En Jan Van Megen:

    Hoi Har,

    De aanhef varieert nogal, zie ik. Ik blijf maar bij het mij en jou vertrouwde 'Har'. Ik ben overigens benieuwd of we het reisverslag in het Italiaans gaan krijgen, zo te zien / lezen, is er al veel support van de Italiaanse kant. Dat het gaat lukken Rome te zien, staat voor ons vast. We verheugen ons op het rijk geïllustreerde reisverslag en je fraaie formuleringen. Veel succes: fiets ze!
    Renate en Jan


  • 24 April 2015 - 23:29

    Ruud Lemmen:

    Hoi Harrie,

    Wat ontzettend goed en leuk van je, deze nieuwe uitdaging op de fiets naar Rome . Ik ga je reisverslagen zeker volgen al zal het me niet altijd lukken door alle drukte om ze elke dag te lezen, maar het komt goed. Ik kijk nu al weer uit naar je verhalen, geniet nu al weer bij het lezen van je eerste verslag , je manier van schrijven.....heel leuk.
    Heel veel succes en sterkte, ik duim voor goed weer voor je.

    Groetjes, Ruud.

  • 27 April 2015 - 15:03

    Jan Rosier:

    Dag Harrie,
    Wij wensen je veel succes en zijn er van overtuigd dat je ook deze fietstocht zult volbrengen.
    Veel sterkte (en minder regen dan vorige keer) toegewenst.
    Jan en Julie

  • 29 April 2015 - 10:23

    Loek En Fieke Cammaert:

    Beste Harrie,

    Heel veel succes en mooi weer met je reis naar Rome. Jouw avontuur doet me direct denken aan een "schlager" van Conny Froeboss uit de jaren '60: "Eine Reise in den Süden ist für viele chique und fein" en ik voeg er dan aan toe "und der Harrie wird dann bald beim Pabst in Rom sein"

    All the best van Loek en Fieke

  • 01 Mei 2015 - 18:31

    Ger Lenssen (wandelende Tak):

    Hoi Harrie,

    Nog even en dan ben je weg voor jouw fietstocht naar Rome. Geniet van al het mooie wat je tegen komt onderweg. We wensen je een heel voorspoedige reis met natuurlijk niet teveel regen, maar met een lekker zonnetje. Als je dan bij aankomst ook nog even tegen Paus Franciscus wilt zeggen dat de "wandelende tak" ook onderweg is, dan komt alles goed.
    Buon viaggio.

    Ger en Thea

  • 02 Mei 2015 - 16:48

    Rosal:

    Hoi Harry
    Je zult je wel geestelijk en lichamelijk klaar en fit aan het maken zijn voor Rome
    Ik wens je een goede reis en hoop je gezond en wel weer te zien
    Groet Jos en Rosal

  • 02 Mei 2015 - 19:40

    Brigitte:

    Goeie reis en veel plezier !

  • 03 Mei 2015 - 20:14

    Jack En Jeanne:

    Hoi Harry

    Ook wij wensen jou een voorspoedige fietstocht naar Rome toe. Geniet van al het moois onderweg. Wij zien nu al uit naar de reisverslagen van je belevenissen. Een mooie reis met veel goede fietsdagen toegewenst! Veel succes en bonne route.
    Jack en Jeanne


  • 04 Mei 2015 - 08:17

    Gerda:

    Hoi Harrie,
    Vandaag is de dag dat je vertrekken mag....! Ik wens je een héle voorspoedige reis, met goed weer, weinig pech en uiteraard heel belangrijk, een goede gezondheid! Ik ga je "op de voet" volgen....wellicht kom je "ergens" mijn broer en schoonzus nog tegen...zij vertrekken binnenkort ook op de fiets naar Rome.
    Groetjes Gerda

  • 04 Mei 2015 - 23:26

    Annemiek Diederen:

    Heel veel plezier en geluk de komende weken.
    Knap van je om dit grote avontuur
    te starten.!
    Dikke knuffel annemiek ( je schone schoonzus)

Tags: nog effe

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Harry

68 jaar, gepensioneerd huisarts met passie voor fietsen, het liefst met de trekkingfiets, maar ook met de tour- of racefiets. 2 jaar geleden naar Santiago de Compostela gefietst, totaal 2700km, vanaf Pamplona samen met Frans Roebroeck. Zie: harrynaarsantiago.waarbenjiji.nu Ik werkte en woon in Reuver. Support door partner Marijke, m'n 4 kinderen en 5 kleinkinderen, overige familieleden, (fiets)vrienden, hockeyvrienden, collega's, assistentes en overige. Fietsmaatje Ger Lenssen, ook uit Reuver, ervaren (trekking)fietser, fietst vanaf Rome met mij mee terug naar Reuver.

Actief sinds 20 April 2015
Verslag gelezen: 1807
Totaal aantal bezoekers 37786

Voorgaande reizen:

04 Mei 2015 - 18 Juli 2015

Op de fiets naar Rome en terug.

Landen bezocht: