zo 5 juli - Reisverslag uit Pont-Saint-Esprit, Frankrijk van Harry Megen - WaarBenJij.nu zo 5 juli - Reisverslag uit Pont-Saint-Esprit, Frankrijk van Harry Megen - WaarBenJij.nu

zo 5 juli

Door: Harry van Megen

Blijf op de hoogte en volg Harry

06 Juli 2015 | Frankrijk, Pont-Saint-Esprit

Om op onze geplande fietsroute terug te komen enkele km's door Orange gereden. Eenmaal op de goede weg meteen weer in de velden en bossen. Geen al te steile heuvels, door kleine dorpjes, badend in zondagsrust. Ook minder warm dan gisteren. Genietend van moeder natuur, bij Rochegude afgeslagen richting Pont St. Esprit om vandaar naar St. Paulet de Caisson te fietsen, waar we onze vrienden Teus en Jennita gaan bezoeken. Dat was na slechts 47 km. Zij wonen tussen de wijngaarden in een historisch Provençaals huis. Allerhartelijkst ontvangen. Gezellig bijgepraat en oude herinneringen opgehaald. 's Avonds samen op een terras naast de brug over de Ardèche bij St. Martin uitgebreid gegeten. Zeer geslaagde dag.

• 07 Juli 2015 - 10:35

Teus En Jennita:

Lieve Harry,
    Het was fantastisch om je te zien en om weer eens bij te praten. Je zag er erg goed uit en je conditie is nog steeds top.
    Wij genoten ervan om jullie in de watten te leggen. Je weet dat dat ons wel toevertrouwd is.
    We zullen je iedere dag volgen tot je weer thuis bent.
    Lieve groetjes van ons, ook aan Ger.

Harry

68 jaar, gepensioneerd huisarts met passie voor fietsen, het liefst met de trekkingfiets, maar ook met de tour- of racefiets. 2 jaar geleden naar Santiago de Compostela gefietst, totaal 2700km, vanaf Pamplona samen met Frans Roebroeck. Zie: harrynaarsantiago.waarbenjiji.nu Ik werkte en woon in Reuver. Support door partner Marijke, m'n 4 kinderen en 5 kleinkinderen, overige familieleden, (fiets)vrienden, hockeyvrienden, collega's, assistentes en overige. Fietsmaatje Ger Lenssen, ook uit Reuver, ervaren (trekking)fietser, fietst vanaf Rome met mij mee terug naar Reuver.

Actief sinds 20 April 2015