ma 22 juni - Reisverslag uit Siena, Italië van Harry Megen - WaarBenJij.nu ma 22 juni - Reisverslag uit Siena, Italië van Harry Megen - WaarBenJij.nu

ma 22 juni

Door: Harry van Megen

Blijf op de hoogte en volg Harry

23 Juni 2015 | Italië, Siena

Om de pijnlijke hamstrings van Ger te ontzien, vandaag niet de zwaardere route door de steile heuvels genomen, maar de kortere en vlakkere van Montalcino via Buonconvento naar Siena, dat met zijn prachtige skyline en de typische toren al van ver zichtbaar was. Gelukkig ging het tot Buonconvento over de eerste 12 km alleen maar bergaf. De laatste 38 km toch weer wat stijging. De geweldig mooie vergezichten maakten veel goed. We blijven een dag extra in Siena en nemen morgen de bus om de stad te bezichtigen.

• 23 Juni 2015 - 18:06

Gerard P:

Mannen, eerst dacht ik dat het alleen maar (overmatig) haha genieten van lekkere wijnen was, maar lees ik nu, dat mijn jarige buurman, (Ger alsnog gefeliciteerd van je buurtjes) met pijnlijke spieren in de beugels moet. Maar goed dat jullie een rustdag in het mooie Siena hebben gepland. Geniet van jullie rustdag, met waarschijnlijk wel weer een lekker wijntje dat gegarandeerd de pijn zal verhelpen. Goede reis verder.

• 24 Juni 2015 - 18:00

Familie Lenssen:

Beste Harry en broer Ger,

Mooie reisverslagen,prachtige omgeving genieten van de cultuur en interessante ontmoetingen.
    Sterke Mannen op het stalen Ros.....en een dagje rust mag gerust!
    Met veel bewondering volgen wij jullie...en wensen jullie een voorspoedige REIS.

P.S (Ger ,van harte proficiat van ôs allemaol) geniet ter van maar bun veurzichtig.)

Groetjes,Wil

Tags: naar Siena

Harry

68 jaar, gepensioneerd huisarts met passie voor fietsen, het liefst met de trekkingfiets, maar ook met de tour- of racefiets. 2 jaar geleden naar Santiago de Compostela gefietst, totaal 2700km, vanaf Pamplona samen met Frans Roebroeck. Zie: harrynaarsantiago.waarbenjiji.nu Ik werkte en woon in Reuver. Support door partner Marijke, m'n 4 kinderen en 5 kleinkinderen, overige familieleden, (fiets)vrienden, hockeyvrienden, collega's, assistentes en overige. Fietsmaatje Ger Lenssen, ook uit Reuver, ervaren (trekking)fietser, fietst vanaf Rome met mij mee terug naar Reuver.

Actief sinds 20 April 2015